Diskuze ke článku 'Oficiální vyjádření k problémům ze dne 23. a 24. května 2014' - fórum

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
nefunkcni redirecty
behem cele nedele 24.5. az do ted (18 hod) nefunkcni presmerovavani... porad, stale a zas...
Je potřeba si ujasnit pojmy
No výpadku jsem si ani nevšiml vzhledem k tomu jak jsem vytížen. Protože provozuji nevýdělečný web, kompenzaci požadovat nebudu, tyto věci se občas stanou. Ale protože jsem elektrikář neodpustím si pár poznámek. Asi třikrát se ve vyjádření píše o výměně jističe. Jistič je vratná součást a životnost je až 10 tis. cyklů (zkratů, ve jmenovitých hodnotách). Zničit se dá pouze špatnou volbou zkratové odolnosti. Takže co se vlastně měnilo? A pro příště bych se věnoval více dieselgenerátoru, není to tak složitý zařízení aby se dostalo do poruchy v nouzové situaci. Otázka kým byla kontrola prováděna jestli IT technikem tak se nedivím. Možná by to chtělo do týmu nějakého praktika, který se nebojí trochu ušpinit a daným věcem rozumí. A nakonec doporučuji do datacenter přepětové ochrany typ I, II, III od DEHNu. Možnost ochran s odpojením tak aby nedošlo ke schození jističe.
Výpadek a kompenzace
Díky za info, bohužel technika je nevyzpytatelná a zrádná. Chápu, že problémy se někdy sejdou v nejnevhodnější dobu, ale je potřeba se z toho poučit. Omluvu přijímám a kompenzaci nepožaduji. Jinak WEDOS je super služba a jsem s ní doposud spokojen, včetně rychlého řešení problémů a slušné omluvy zákazníkům, které se jen tak dnes každému nedostane.
Hodně úspěchů do další práce a mnoho spokojených zákazníků.
Pochopení
Chápu, že výpadky byly nepříjemné, jen podpora by měla fungovat přes jiné záložní větve, které by pomohly.
U Wedosu jsem skoro 4 roky a naprostá spokojenost.
A že náhoda je blbec, to ví každý.
U mě to byla ta, že jsem objevil problém po deseti minutách.
Takže, Wedosu zdar!
K výpadkom dôjsť môže, ospravedlnili ste sa a teraz ste v tomto ohľade o niečo múdrejší.